keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Treeniraporttia viime viikolta


Maanantaina uin tekniikkapainotteisen treenin. Uinti tuntui kohtuu hyvältä. Lopuksi vedettiin muutama vähän reippaampi veto. Mun viimeiset viiskymppiset meni lyhyellä radalla 36 sekuntiin, mikä on varmaan mun parasta vauhtia ikinä :)

Tiistaina hyppäsin pyörän selkään ja totesin vauhdin olevan totaalisen kateissa jaloista (en ollut tehnyt yhtään kovempivauhtista pyöräilyä tätä ennen). Ajoa tuli yhteensä noin 50km ja siihen päälle juoksin 6km. Urheilu tuntui kuitenkin kaikinpuolin hyvältä, vaikka vauhti oli noissa lyhyissä tempopätkissä vain jotakin IM-kisavauhdin tasoista ja tarkoitus oli ajaa paljon kovempaa.

Keskiviikkona oli tehopainotteinen uinti. Me uitiin pitkä sarja viiskymppisiä. Ekat minuutin lähdöllä, sitten 55sec ja vikat 50sec lähdöllä. Uin ekat 42sec, sitten 41-40sec. En hyytynyt, mutta viimeisellä neljällä vedolla alkoi vähän painaa.

Torstaina pyöräilin ja juoksin pk-lenkin. Tämä oli superhissutteluvauhtia. Keskityin enemmän fiilistelemään luontoa kuin siihen mitä olin tekemässä. Sellainen aivot-narikkaan lenkki.

Perjantaina mulla oli koulutuspäivä Helsingissä, joten taistelin itseni urheilijamaisesti ylös aamulla klo5:30, kävin juoksemassa kevyen verralenkin ja lähdin junalla Helsinkiin. Onneksi junassa ehti nukkua tovin lisää.

Lauantaiaamuna uin perustreenin. Iltapäivällä poljin 50kilsaa ja juoksin 11,5km. Pk-päivä.

Sunnuntaina oli vuorossa pitkä yhteislenkki. Ja mikä ilma! Shortsikeli ja 120 kilsaa. Oli niin kivaa. Pitkän lenkin jälkeen 30 minuutin päiväunet on niin parasta. Sitten olikin sopivan pirteä lähtemään illan tekniikkauintiin Imppariin.

Tällä viikolla olen taas taistellut flunssaa vastaan. Kovin se yrittää tulla, mutta sopii koittaa. Yritän olla antamatta periksi! Loppuviikosta olisi tarkoitus tehdä vk-pyörä ja vk-juoksutreeni, jos olen kunnossa.

//Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti